Skuteczna reklama w mediach miedzynarodowych

Reklama w CNN, Financial Times, The Economist i innych

O nas

Od ponad 25 lat dostarczamy naszym klientom kompleksowe rozwiązania w zakresie marketingu, komunikacji oraz strategii, które wspierają promocję Polski oraz polskich firm na rynkach zagranicznych. Działamy zarówno globalnie jak i regionalnie, multi-lokalnie oraz lokalnie we wszystkich typach mediów: telewizja, prasa, online, OOH, radio, ambient.

Realizujemy dla naszych klientów kompleksowe, międzynarodowe kampanie w najważniejszych światowych mediach telewizyjnych, prasowych, online, ale również przeprowadzamy lokalne punktowe działania: np. reklama w taksówkach w Dubaju.

Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem w Polsce między innymi CNN, Financial Times, The Economist, G+J i wielu innych.

Niezależnie od tego, czy chcą Państwo zrealizować kampanię o zasięgu globalnym, czy wypromować swój produkt w wybranym kraju/regionie, przygotujemy ofertę szytą na miarę, pozwalającą na skuteczne dotarcie do wyznaczonej grupy docelowej.

W reprezentowanych przez nas mediach nasze działania nie wiążą się z żadnymi kosztami dla klienta. Wynegocjowane przez nas ceny są najniższe z możliwych, a propozycje oparte są na wieloletnim doświadczeniu i dogłębnej znajomości wszystkich nowości, narzędzi, aspektów prawnych i najbardziej optymalnych sposobów dotarcia do grupy docelowej.

Nina Kowalewska-Motlik

Nina Kowalewska-Motlik

Założycielka i właścicielka New Communications. Z rynkiem reklamy związana jest od 1989 roku. Ekspertka ds. marketingu narodowego. ...

więcej ...

New Communications

New Communications

Firma New Communications powstała w 1995 roku. Oferuje usługi doradcze w zakresie strategii komunikacyjnej, budowania silnej marki or ...

więcej ...

Reklama za granicą

Zajmujemy się reklamą w najlepszych mediach zagranicznych. Oferujemy kompleksowe kampanie międzynarodowe.

Reprezentujemy ponad 250 zagranicznych mediów, dzięki temu możemy proponować naszym klientom rozwiązania reklamowe dosłownie na całym świecie.

W oferowanych przez nas mediach od kilku lat z powodzeniem prowadzane są kampanie Polski pod kątem turystycznym
i inwestycyjnym.

W ostatnich latach współpracowaliśmy m.in. z Ministerstwem Spraw Zagranicznych, Ministerstwem Skarbu Państwa, Polską Organizacją Turystyczną i PAIH (dawniej PAIiIZ) oraz miastami: Warszawą, Krakowem, Łodzią, Poznaniem, Gdańskiem, Małopolską Agencją Rozwoju Regionalnego.

Przedstawicielstwo mediów zagraniczych w Polsce

Adres

New Communications

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Spółka komandytowa
ul. Bałuckiego 20/3
02-557 Warszawa

Tel.: +48 22 646 26 76

Napisz do nas

info@newcommunications.pl